Assassin's Creed & dvotočka; Odiseja Drevne Stele Lokacije

Anonim
Assassin's Creed & dvotočka; Odiseja Drevne Stele Lokacije - Igre

Sadržaj

U masivnom svijetu Assassin's Creed: Odiseja, postoji mnogo stvari koje možete skupiti kao ribanje po prekrasnim ravnicama antičke Grčke.

Jedna od zbirki koje možete nabaviti dolazi iz prethodne igre u kojoj posjetite drevne grobnice kako biste otkrili zlatne tablete. U ovoj igri oni se nazivaju ploča od kamena sa reljefom i kada skupite jednu, dobivate skromnu količinu iskustva i jednu točku sposobnosti.

Ovaj vodič razbija lokacije svake skrivene Stele i detaljno opisuje put koji trebate poduzeti kako biste ih pronašli unutar drevne grobnice. Tamo su dvadeset i dva lokacija tijekom igre, stoga se pripremite za nevjerojatan put kroz Grčku!

1: Grobnica Prve Pitije

Naći ćete ovu prvu grobnicu malo sjeverozapadno od svetišta u Delfima, skriven uz mali brežuljak.

Kada uđete unutra, nastavite do žeravice i skrenite desno. Morate razbiti lonce ispred male rupe i kliziti kroz njega.

Idite niza stube i nastavite hodnikom dok ne vidite lomljivi zid s zmijom koja se nalazi ispred nje. Ubijte zmiju, razbijte zid i prođite kroz koji ćete tražiti svoju prvu Stelu!

2: Grobnica Alkathousa

Ova grobnica se nalazi upravo izvan Megare, na zapadnoj strani.

Uđite u grobnicu i skrenite desno gdje ćete naći sobu s lomljivim zidom. Uništite zid i idite dublje u hram.

Sve što trebate učiniti jest nastaviti naprijed dok ne stignete na dno stubišta gdje skrenete lijevo. Vaša nagrada je na kraju hodnika.

3: Grobnica Eteoklesa

Da biste pronašli tu lokaciju, želite otići na sjeverozapadno od Svetišta Eleusis.

Pratite put grobnice dok ne stignete u sobu s velikim kipom vojnika, gdje ćete imati nova vrata kroz koja ćete proći na desnoj strani.

Idite ovim novim putem i doći ćete do male sobe sa zmijom i sandukom koji možete pomaknuti. Ubijte zmiju, pomaknite sanduk i Stela će biti u sobi na kraju hodnika.

4: Orionska grobnica

Za ovu grobnicu, idite na sjeverozapadno od svetišta Iscjeljenja Amphiaraosa, Ispod ove grobnice ima dosta krvi, ali nemojte to spriječiti!

Krenite unutra i krenite stazom lijevo. Spustit ćete se niz stepenice i slijediti put dok ne budete prisiljeni birati između desnog ili lijevog. Opet, odaberite lijevo i vidjet ćete svoju nagradu u stražnjem dijelu susjedne sobe.

5: Mikenska grobnica Ajaxa

Iako pronalazi ovu grobnicu tik do Salamija lako je, upadanje u njega može biti teško jer uvijek postoji pregršt boraca koji patroliraju ulazom.

Uvijek se možeš ušuljati pokraj njih, ali i njihovo iznošenje! Kad budete unutra, slijedite lijevu stazu i nastavite ravno.

To vas na kraju dovodi u sobu s tri rupe kroz koje možete kliziti, ali želiš proći kroz onu u sredini. Nastavite i skočite niz veliku rupu u posljednjoj sobi kako biste potražili svoju dugo očekivanu nagradu.

6: Artemisionova grobnica

Artemisionova grobnica nalazi se na sjeverna obala Artemision Pointa.

Glava unutra gdje ćete morati skočiti niz rupu i nastaviti naprijed do vode ispunjen ulaz. Zaronite u vodu i idite ravno, uzimajući jedino pravo koje vam stoje na raspolaganju.

Vi ćete probiti površinu i nastaviti u uski hodnik pun točaka pritiska s velikim šiljcima. Dodge ove i onda na kraju ćete morati premjestiti mali sanduk otkriti malu stazu gdje možete zatražiti svoj sljedeći Stele.

7: Parmenov grob

Ova grobnica je za jugozapadno od tvrđave Koinyra.

Ako pratite put, vidjet ćete četiri velike posude koje blokiraju malu rupu kroz koju možete kliziti. Vaša sljedeća Stela je s druge strane.

8: Orfejeva grobnica

Naći ćete ovu grobnicu jugozapadno od pećine gljiva, Nastavite unutra i naći ćete praznu sobu s masivnom rupom u stropu.

Prođite kroz rupu i novu stazu, dok ne dođete do zida blokiranog kutijama koje možete pomaknuti kako biste se probili. Postoji velika rupa u susjednoj sobi koju čuvaju mnoge zmije, zato pazite na svoj korak!

Naći ćete Stelu u stražnjem dijelu ove sobe koja je opsjednuta zmijama.

9: Napuštena grobnica

Ulaz u ovu grobnicu je na južno od ruševina Poliochni u jezerima Sky Fall.

Prođite kroz odcijepljeni zid, a zatim klizite kroz malu rupu. Zatim ćete otići lijevo, desno, drugo desno, lijevo, a zatim skočiti kroz veliku rupu.

Nađite sobu s malom rupom u stražnjem zidu kako biste klizili kroz nju i slijedite put do sobe pune zmija i vaše sljedeće Stele.

10: Kameni grob

Možete pronaći ovu grobnicu jugozapadno od grada Chios, tik do zapadnog pristaništa broda na otoku.

Kada ste unutra, slijedite put i kada imate priliku, uzmite desno. Stići ćete na ulaz blokiran sanducima koje ćete premjestiti, i nakon što odete malo dalje, naći ćete ovu Stele grobnice.

11: Grobnica Brizo

Ulaz ove grobnice je u sjeverno od ruševina Kynthosa u Svetim Zemljama Artemide.

Ova grobnica je malo zeznuta. Krenite unutra i slijedite put dok ne stignete do sobe s zmijom u sredini. Uništite četiri posude smještene na lijevoj strani prostorije i klizite kroz rupu.

Idite dolje sljedeći put, uzimajući lijevu stazu prvu priliku. U susjednoj sobi skočite niz rupu i pronađite sljedeći put blokiran sandukom. Nakon što ste premjestili sanduk naći ćete Stele iza lomljivog zida.

12: Grobnica polibotova

Naći ćete ovu grobnicu južno od Ribarskog sela Herb u zaljevu Pharmakeia.

Sve što trebate učiniti je slijediti put i uništiti neke posude koje blokiraju mali ulaz. Nastavite naprijed i brzo ćete pronaći Stelu. Premda bi trebali paziti na pritisne ploče jer su svi na podu u posljednjoj sobi.

13: Grobovi divovskih junaka

Krenite prema daleko južno od Apollonas u Marble Bayu i naći ćete ulaz u grobnicu u podnožju, prekriven bršljanom.

Krenite unutra i ponovno se pripremite da idete pod vodu jer ćete morati zaroniti kako biste nastavili naprijed. Plivajte ravno, idite lijevo i idite u susjednu sobu da nastavite do površine. U sobi postoji stvar koju ćete morati premjestiti, i naći ćete Stelu samo iza toga.

14: Grobnica Alkaios

Možete napraviti svoj put do ove grobnice tako da odete na jugozapadno od luke Paros u kiparskom Elysiumu. Budite oprezni kad stignete jer postoji mali banditski kamp koji čuva ulaz. Rješavajte ih, a zatim uđite unutra.

Skrenite lijevo i slijedite hodnik dok ne vidite sanduk koji blokira mali ulaz s lijeve strane. Premjesti ovaj sanduk i naći ćeš sljedeću Stelu iza nje.

15: Grob zaboravljenog heroja

Skakali smo sve do Helot Hills gdje ćete pronaći sljedeći grob jugoistočno od Akriai.

Kada uđete, uništite posude koje blokiraju ulaz na desnoj strani i klizite kroz njih. Idite niza stube i idite desno, gdje ćete se gurnuti u drugu sobu s Stelom unutra.

16: Pheidonova grobnica

Ne biste trebali imati nikakvih problema pronaći ulaz u grobnicu jer se nalazi u zapadni dio Argosa u regiji Argolis.

Trčite ravno u grobnicu i uzmite prvo pravo. Idite ovim putem sve dok ne budete gledali u hodnik pun lonaca. Uništite ih i razmislite o svojim nogama jer ih ima mnogo skrivene tlačne ploče čekam te!

Uzmite još jedno mjesto gdje vidite hodnik pun lonaca, ali opet, čuvajte se pritisnih ploča u ovom području. Naći ćete Stele iza zida.

17: Agamemnonova grobnica

Ova grobnica nalazi se sjeverozapadno od vojnog logora Phleious u Palača u području Agamemnona.

Unutar grobnice željet ćete otići dva puta lijevo, prije nego što skrenete desno i završit ćete u sobi punoj tlačnih ploča.

Vaš cilj je premjestiti sanduk kroz sobu i postaviti ga na drvenu barikadu s druge strane. Moći ćete ga preskočiti kad završite. Slijedite hodnik i naći ćete sljedeću Stelu u sobi s masivnom rupom u podu.

18: Grobnica Eurypylosa

Morat ćeš ići svojim putem pronaći ovu grobnicu. Nalazi se u vrh planine Panachaikos.

Unutra ćete slijediti isti put za neko vrijeme dok ne dođete do sobe u kojoj morate shvatiti drugu zagonetku sanduka. Ovo ne bi trebalo predugo trajati da stignete u susjednu sobu. Idite niz ovaj hodnik, gdje ćete skliznuti u još jednu sobu u kojoj se nalazi Stela.

19: Grob prvog prvaka

Ova grobnica se nalazi na zapadno od Idean Cave u zaboravljenoj močvari.

Ispred grobnice je mali kamp bandita, pa se pokušajte ušuljati ili ubiti. Ulaz u grobnicu izgleda kao isušena fontana s nekoliko lonaca na dnu.

Jednom unutar prve sobe morat ćete skočiti na sanduk na sljedeću razinu. Slijedite novi put i ovo će vas ostaviti da klizne u sobu s potisnom pločom s lomljivim zidom. Slomite zid prije nego šiljci ustanu i zatim nastavite.

Kao što ste napravili svoj put kroz sljedeći hodnik, držati na oprez za sljedeći lomljiv zid. Stela je skrivena iza njega.

20: Uništena kuća Oinomaosa

Vaša sljedeća postaja vodi vas do jugozapadno od tvrđave Koroibos u dolini Olimpije.

Ulaz grobnice skriven je na brijegu uz uništenu kuću. Idite stazom i odmah ćete pronaći Stelu.

21: Grobnica Atlasove kćeri

Ova grobnica je daleko jugozapadno od kampa Teuthis na planini Psophis.

Spustit ćete se do prve sobe i slijediti stazu ravno kroz Stelu, biti u stražnjem dijelu sobe s velikim kipom.

22: Vodopad Styx

Posljednja grobnica je malo sjeverno od točke sinkronizacije na vrhu Elikije.

Kada ste unutra, skrenite udesno što prije možete i pratite taj put sve do povratka. Posljednji Stele će vas čekati na kraju hodnika.

---

I evo ga, svih dvadeset i dvije drevne grobnice Assassin's Creed: Odiseja oborio za vas!

Držite ga ovdje na GameSkinny za više Ubojica's Creed Odyssey vodiče i savjete. Ako to već niste učinili, pogledajte naš pregled igre.