Posted on
Datum Stvaranja: 13 Kolovoz 2021
Datum Ažuriranja: 11 Svibanj 2024
Anonim
Igranje i debelog crijeva; Povezivanje nas u načinima na koje nikada ne bismo mogli zamisliti - Igre

Sadržaj

Nikada me ne može zadiviti kako igranje okuplja ljude koji inače nikad ne bi dali jedan drugi pogled.

Ovaj fenomen je lako vidjeti na konvencijama, a igraonice logično.

Ono što me, međutim, fascinira je to što igranje okuplja strance, niotkuda, kada i gdje bi to najmanje očekivali.

Nedavno sam bio dovoljno sretan da provedem neko vrijeme u posjeti prijatelju u Washingtonu. Odletio sam prema planu i imao autobusnu kartu za noćenje s hrtovima spremnu za putovanje kući, dan prije Dana sjećanja. Nažalost, obiteljska hitna situacija dovela je moj posljednji dan u DC do naglog zatvaranja, i našao sam se da rezerviram let u posljednji čas preko zračne luke Logan.

S ozlijeđenom voljenom osobom u glavi, zabrinuto sam se ukrcala na let u posljednjem trenutku - penjući se preko tri kolica na avion. Očajnički sam se osvrnula na otvorena sjedala u prozoru, nadajući se da ću se moći prebaciti s prolaza, ali nemam sreće. Let je bio pun, a prije nego što smo ostavili vrata, već je izbio pravi zbor zavijajuće djece. (Napomena: na normalan dan / let, uzrujana djeca na avionu me ne smetaju ni najmanje, kad je dečko moje sestre u kritičnom stanju, nisam obožavatelj.)

Dok sam priznao poraz u bijednom letu, logo Enixa Squarea na ipadu mog suvozača, uhvatio me za oko. Učinivši sve od sebe da ne izgledam dodatno jezivo, gledala sam stranca kako igra Final Fantasy na svom iPad-u dok nismo morali isključiti sve elektroničke uređaje i bio sam ushićen.

Gotovo odmah nakon polijetanja, propao sam u bijesu skrivajući činjenicu da sam gledao njegovu igru.

U nevjerojatno glatkom oporavku, ispričao sam se što sam bio grozan i rekao mu da sam pisac igara. Nisam čak ni završio rečenicu, jer je skočio pitajući za koje sam mjesto pisao, koja je moja omiljena igra, i jesam li na E3.

Za ostatak našeg dvosatnog leta, razgovarali smo o igrama, protivnicima, životu i svemu između. Moj novi prijatelj je iz Irske, ali je podrijetlom iz SAD-a. Radi sa softverom za virtualnu stvarnost kako bi manipulirao DNK i ljudskim genomom.

On i njegov tim imaju fascinantan posao rada na procjeni i izolaciji imuno-odgovora i pronalaženju lijekova za bolesti. (Nema sarkazma ovdje ljudi, to je impresivno.) Obojica volimo Mračni vijek Camelota, i poduprli ste sličan naslov Camelot Unchained, iz novog studija Marka Jacoba. Otkrili smo sličnu ljubav za indie naslove i za "indie renesansu" koja je zahvatila gaming zajednicu. Isto tako, dijelimo slično gnušanje prema razvoju AAA igara. Na kraju našeg leta razmijenili smo e-mailove i poželjeli jedni drugima dobro na našim daljnjim putovanjima i igranju.

Napravio sam malo dodatnog odskoka u svom koraku, a kad sam stigao na prtljagu, odazvao sam se mom novom prijatelju "A" dok sam grlila svog starijeg prijatelja i čekala svoju vožnju. Slučajno se moja vožnja šalila sa mnom, pitajući me jesam li napravio novog prijatelja. Moja vožnja, neznanac u igri, koji je postao prijatelj, kojeg sam upoznala preko Twitcha i Twittera, bio je uzbuđen zbog mene. Razumio je više od većine, kako sam se radosno sprijateljio sa strancem kroz zajedničku ljubav prema igranju.

Kasnije, kad sam ispričao svoju priču drugom prijatelju, (i kolegi GameSkinny pisacu) Maxu, on je također razumio. Max i ja smo se upoznali u Pax East-u, i sklopili neobično i iznenađujuće čvrsto prijateljstvo s kratkim dvjema danima - gdje su neki ljudi na poslu ili u školi ili maminoj grupi osjećali da sam čudan - čak i neodgovorno, moje igre prijatelji razumiju kako je to fantastično i ponekad uobičajeno.

Za mnoge je ideja o riziku moje anonimnosti, a potencijalno i moje sigurnosti, da se predstavim stranom neznancu u zrakoplovu, smiješna. Za prijatelje koje sam stvorio unutar gaming zajednice, od kojih su većina bili stranci sve do dana kada odjednom više nisu - to ima smisla.

Zajednica za igre na sreću ponekad je otok za neprilagođene, i nikada me ne zabavlja kako završavamo pronalazeći jedan drugog.