Bog rata 2018; Guide debelog crijeva; Nornir Puzzle Chest Lokacije i rješenja

Datum Stvaranja: 14 Kolovoz 2021
Datum Ažuriranja: 7 Svibanj 2024
Anonim
Bog rata 2018; Guide debelog crijeva; Nornir Puzzle Chest Lokacije i rješenja - Igre

Sadržaj

Postoje tona različitih škrinje za prikupljanje u Bog rataje prvi put na PS4. Mnogi od njih će sadržavati hakerski, dok će drugi sadržavati rune. Međutim, drugi, koji se zovu Nornir Chests, sadržavat će nadogradnje za Kratos, kao što su zdravlje i pojačanje bijesa. Želite iskoristiti ove nadogradnje jer će vaše putovanje učiniti puno lakšim.

Svaka od tih blagajna je dobro skrivena i zaključana iza niza runa (ili pečata) koje djeluju kao male zagonetke. Da biste otključali Nornir škrinje, trebat ćete razbiti tri pečata koja zaključavaju svaki od njih. Neke rune će se lako pronaći, dok će druge uzeti neku genijalnost da bi uništile.

Ovaj vodič će vam pokazati kako pronaći svaki prsni koš, kao i gdje pronaći svaki runo pokriveni pečat.

Wildwoods: 1 Nornir Chest

# 1: Nakon prve bitke (nadogradnja zdravlja)

Nakon što ste pobijedili svoj prvi set Draugr u Wildwoods, glavu ravno. Prođite pored kamena života na zemlji i prema blokiranom prolazu ispred vas. Probijmo se kroz drvo i pronađi Nornirove prsa.

Pečat 1: Dok ulazite u udubljenje, prva runa pečat je odmah s vaše desne strane - s druge strane stepenica. Bacite sjekiru da je razbijete.

Pečat 2: Druga runa je desno od prsa, sjedi uz zid.

Pečat 3: Treća runa nalazi se na lijevoj strani sobe u kamenom sarkofagu.

Rijeka Pass + Vještičja špilja: 5 Nornir škrinje

# 1 nakon Revenanta (nadogradnja zdravlja)

Kao i kod prvog artefakta na ovom području, trebat će vam neko vrijeme da dođete do prvog Nornirskog prsa u rijeci Pass. Nakon što se borite protiv Revenanta, koji će doći nakon teškog Drauga, popnite se na drugu priču i skrenite desno. Ravno ispred ćete vidjeti prsa među nekim krhotinama.

Napomena: Ako skrenete lijevo umjesto desno, naći ćete svetište.

Pečat 1: U gornjem desnom kutu kada ste okrenuti prema prsima.

Pečat 2: Okrenite se i pogledajte prema gore. Lijevo od mosta u daljini (ne one najbliže vama) i iza lanca vidjet ćete drugu runu.

Pečat 3: Spustite most najbliži vama i idite preko njega. Kada prijeđete, zaustavite se i pogledajte gore i lijevo. Treći pečat rune nalazi se u niši.

# 2: Nakon stropne slagalice sa šiljcima (nadogradnja Rage)

Po završetku slaganja stropa sa šiljcima (i nakon što se Atreus pridruži vama s druge strane), okrenite se i popnite se na šiljastu napravu. Pogledajte desno i pronađite prsa.

Pečat 1: Okrenite se od grudi i pogledajte pečat rune na stijeni.

Pečat 2: Od 1 skrenite lijevo i pogledajte gore.

Pečat 3: Ovo je malo zeznuto. Od 2, ponovno pogledati lijevo i vidjeti plave trake pečata iza grede. Podignite platformu na kojoj ćete dobiti dobar kut s kojeg ćete baciti sjekiru.

# 3: Nakon zagonetke pijeska i borbe trollova (Health Upgrade)

Kada završite s pješčanom slagalicom, proći ćete kroz špilju i boriti se s trolom na drugoj strani. Porazite ga i pogledajte lijevo od područja. Na rubu ćete naći ovaj kovčeg. Pečati su zvona, i morate ih brzo pozvati da ih otvorite.

Zvono 1: Točno iznad prsa.

Zvono 2: Pogledajte lijevo i gore. Ovo zvono je odmah iza vas na litici iznad slapa.

Zvono 3: Od grudi, idite desno i kroz divovske kosti. Pravo naprijed, preko područja, treće zvono sjedi na vrhu stijene.

Najjednostavniji način je udariti zvona tim redoslijedom: 3,1,2, Imat ćete samo nekoliko sekundi da udarite svako zvono. Dobit ćete Idunn Apple za tvoje nevolje.

# 4: U vještičjoj pećini (ne može doći do prve posjete)

Ova prsa mogu se naći u vještičjoj pećini nakon što pobijedite noćne more. S mosta, okrenite se i pogledajte prema stražnjem dijelu područja (prema kući vještice). Dolje ćete vidjeti prsa u vodi.

Ipak, još ne možete dobiti ove grudi. Možete ponovno posjetiti kada Atreus može graditi mostove.

# 5: Izlazak iz špilje kroz bunar (ne može se doći do prve posjete)

Budući da će vam trebati i Atreus da biste prešli vodu u špilji, nećete moći izaći kroz bunar prvi put kada posjetite ovo područje. Ali kad jednom stignete do prsa, trebat će vam vjetrovi koji će ih otvoriti. Kada pristupimo ovom području, ažurirat ćemo ovaj vodič sa snimkom zaslona i koracima.

Podnožja: 1 Nornir Chest

# 1: Nakon sastanka Sindrija

Na kraju ćete susresti Brokova brata, Sindrija. Nakon razgovora s njim napustite njegov kamp i idite ravno naprijed. Neprijatelji će se pojaviti i nastat će dugotrajni sukob. Nakon što ste pobijedili sve neprijatelje, krenite uzbrdo i idite desno. U stražnjem dijelu područja naći ćete ovaj Nornir.

Da biste ga otvorili, morat ćete poravnati svaki od tri okretna stupa na rune na prsima. To se koji polovi pokazuju koje rune jer svaki stup nema sve urezane rune. Evo što trebate učiniti:

Pol 1: Izravno lijevo od prsnog koša. Ovaj bi trebao biti okrenut simbol "squiggly".

Pol 2: Okrenite se i vratite se niz brdo. Skrenite lijevo i vidjet ćete kako se ovaj stup nalazi u litici iznad razine očiju. Ovaj bi trebao biti okrenut Simbol "P".

Pole 3: Skrenite desno i pratite stazu do paloga stabla. Ovaj stup će uglavnom biti zaklonjen otrovnom maglom. Bacite sjekiru na stup magle kako biste otkrili rune. Ovaj bi trebao biti okrenut natrag "B" simbol.

Alfheim: 4 škrinje Nornira

# 1: Svjetlo svetog patuljka (nadogradnja zdravlja)

Nakon što ste pobijedili neprijatelje na plaži u Light Elf Sanctuary-u, slijedite put dok se ne podigne. Skrenite lijevo i doći ćete do gore prikazanog područja. Nornirski prsni koš nalazi se u skloništu.

Na tom zvonu nema runa, ali redoslijed otvaranja prsnog koša je sljedeći:

1. Zvono iznad vrata
  2. Skrenite lijevo i pozvajte treće zvono
  3. Skrenite lijevo i pozovite šesto zvono

Unutar prsnog koša naći ćete Idunn Apple.

Bilješka: Ako ne znate kako doći do Svetog Elfovog svetišta, skrenite desno čim uđete u Jezero svjetla. Idite sve do kraja. Zatim skrenite desno i pratite kanal. Naći ćete obalu i tamo možete pristati.

# 2: Okrugli hramski jarak (nadogradnja zdravlja)

Nakon što uđete u hram s prstenovima, pripremite se za borbu protiv tamnih vilenjaka. Nakon što ih pobijedite, nastavite uzduž rova ​​s ​​lijeve strane. Na kraju ćete naići na sljedeći Nornirov prsluk smješten u zidu.

Idite na desnu stranu i aktivirajte kotač tako da se srednji dio ispred vas spusti. Bacite sjekiru da je učvrstite na mjesto.

• Pečat 1: Spustite se. Preko platforme ispred vas.
  • Pečat 2: Okrenuti se. Na zidu za volanom.

Sada se popnite natrag gore i okrenite kotač sve dolje, tako da se oba dijela poda (srednji dio i dio na kojem stojite) spuštaju. Bacite sjekiru da je učvrstite na mjesto.

• Pečat 3: Okrenuti se. Popnite se na platformu da biste pronašli da se nalazi u zidu.

Dobit ćete Idunn Apple za sve vaše napore.

# 3 zapečaćena vrata s obrubljenim hramom (nadogradnja bijesa)

Kada dođete do pravog Hrama, Plava vrata ispred vas će biti zaključana. Prije nego nastavite s pričom, skrenite lijevo i slijedite korake prema dolje. Na dnu, skrenite desno, i vidjet ćete vrata s dva čvora, jedan drži zatvoren, a drugi visi sa stropa. Bacite sjekiru i uništite obje u isto vrijeme.

Kada su vrata otvorena, trebat ćete zazvoniti tri zvona u brzom slijedu.

• Zvono 1: Na kraju hodnika iznad prsa.
  • Zvono 2: Lijevo od vrata, smještena u zidu.
  • Zvono 3: Iza tebe, okrenut pod kutom.

Nema lakog načina da otvorite ovaj kovčeg osim što ste brzi. Otkrili smo da je sekvenca 3,2,1 bila je najučinkovitija, Zatražite svoj Krvavi rog.

# 4: Na vratima (nadogradnja bijesne)

Nakon što Atreus dobije mogućnost izgradnje svjetlosnih mostova, na kraju ćete se vratiti na glavna vrata hrama, ona koja niste mogli blizu Nornira Chest 3. Ali nemojte još prolaziti kroz vrata! Umjesto toga, okrenite se i stavite kristal u utičnicu ispod skloništa.

Kada se stvori svjetlosni most, popnite se na vrh i pronađite četvrti Nornir Chest. Otvaranje ovog je još jedan test brzine i točnosti.

• Zvono 1: Unutar skloništa, odmah iznad prsa.
  • Zvono 2: Iznad stepenica s desne strane (gdje ste se popeli).
  • Zvono 3: Izvan prozora na suprotnoj strani Bell 2.

Krvavi rog će biti unutra.

Planina: 2 sanduka Nornir

# 1 unutar planine (nadogradnja bijes)

Nakon što dovršite svjetlosnu zagonetku kada prvi put uđete u planinu (gdje božji jelen sjedi na prijestolju), prolaz će se otvoriti na desnoj strani sobe. Prođite i slijedite put. Nakon što se bori protiv Revananta, popnite se na platformu i porazite sve Draugre.

Od izbočine koju ste se prvobitno popeli kako biste ušli u ovo područje, idite lijevo. Neka Atreus stvori svjetlosni most i poðe gore. Tu ćete naći Nornir Chest. Kao i prsa u podnožju, morat ćete poravnati rune na tri okretna stupa.

Pol 1: U podnožju mosta s desne strane. Ovaj stup treba pokazivati ​​simbol "R".

Pol 2: Idite na izbočinu na koju ste se popeli kako biste došli u ovo područje. Pogledajte gore i lijevo kako biste ga pronašli na stijeni iznad. Ovaj stup treba pokazivati ​​simbol "B".

Pole 3: Spustite se s izbočine s Pole 2 i odmah skrenite desno. Ovaj stup treba pokazivati ​​simbol "N".

Bit ćete nagrađeni s Krvavi rog.

# 2: Nakon udaranja strelicama, gdje se Hel-Walkers obožava (nadogradnja zdravlja)

Nakon pronalaženja artefakta 3 na mostu i upotrebe žlice za sapun kako bi napravili novu stazu, proći ćete u udubljenju prekrivenom sokom. Neće imati kristal za snimanje.

Međutim, krenite prema Hel-Walkersima koji se klanjaju naprijed. Vi ćete obožavati sljedeći Nornijev prsni koš. Porazite ih i upotrebite dozator soka da otvorite udubljenje koje je prethodno bilo zaključano (u alcu je također i svetište).

Pečat 1: U sobi s svetištem. Skrenite desno i pogledajte gore.

Pečat 2: Vratite se u sobu s dozatorom soka i koristite sok za spuštanje mostova. Dok prelazite most, gledajte desno. Unutra je otvor s pečatom.

Pečat 3: Nakon pobjede neprijatelja preko mosta, koristite kotač za podizanje mosta na sljedeću razinu. Zamrznite zupčanike pored njega. Idi na most i pogledaj desno. Pečat je uz zid.

Primit ćete Idunn Apple za vaše napore.

Devetog jezera: 4 škrinje Nornir

# 1: Klopka zamka za vidikovac (nadogradnja zdravlja)

Idite na kraj Tyr's Bridgea (prema podnožju) i skrenite desno. Spustite se i idite ravno. Nakon nekoliko koraka vidjet ćete Nornir Chest s lijeve strane. Morat ćete nazvati tri zvona da biste otvorili ovo - ali oni su zaglavljeni iza tri zamke za šiljke. Za spuštanje šiljaka, pogodite okretni stup iznad prsa.

Zvono 1: Lijevo od okretnog stupa.

Zvono 2: Gore i desno od Nornirovog prsa.

Zvono 3: Desno od zvona 2.

Zatražite svoj Idunn Apple.

# 2: Na obali kod zaboravljenih kaverni (nadogradnja zdravlja)

Stvarno ne možete propustiti ovaj Nornir Chest. Vidjet ćete ga na obali čim pristanete u zaboravljene špilje. Izvadite neprijatelja prvi, a zatim glavu ulijevo kako bi pronašli pečate. Ovaj put su svi na jednom mjestu, ali slagalica je malo drugačija.

Brtve su na pojedinačnim rotirajućim rukama. Udari jednu i sve ruke se okreću. Udari drugog, a ruke se brže okreću. Imate samo nekoliko sekundi da ih pogodite sve najbolji slijed je: Donji, srednji, gornji ili gornji, srednji, donji.

Pritiskom na drugu središnju brtvu zaustavlja se okretanje svih brtvi, Dovršite slagalicu i otvorite prsa da biste dobili Idunn Apple.

# 3: Svjetlosni patuljasti patuljak nakon što voda izađe za drugi put

Nakon što se voda u Devetom jezeru spusti po drugi put, otkrit će se Light Elf Outpost. Nalazi se lijevo od Helheimovog tornja - područja s ruševinama u vodi. Na otoku postoji Troll razine 5, kao i šačica neprijatelja na visokoj razini otrova.

Porazite svoje protivnike i pogledajte lijevo od vrata. Razbijte ploče da biste otkrili kristal. Stvorite lagani most do prsa.

Pečat 1: Pogledajte prema litici iza prsa. Pečat je na razini očiju na suprotnoj strani ruševina.

Pečat 2: S prsa skrenite desno. Prođite kroz vrata i stanite. Ponovno skrenite desno i gledajte u slomljeni most u vodi. Pečat je na stupcu koji vam je najbliži.

Pečat 3: Odatle idite lijevo i dolje stazom. Pratite ga sve do kraja - dok se ne možete popeti uz zid ili niz lanac. Pečat će biti smješten u zidu vrata ispred vas.

# 4: Stijene Gavrana pomoću vjetrova Hel

Još jedno područje koje će se otkriti nakon što se voda u Devetom jezeru spusti drugi put. Usidrite se na novom slijetanju u Cliffs of the Raven. Napravite svoj put oko staze i na kraju ćete prirodno stići do Nornira Chesta. Da biste uništili pečate, trebat ćete očistiti rast koji se ovdje nalazi, kao i koristiti Vjetrove Hel kako biste odabrali ispravne rune.

Bilješka: Da biste odabrali staze na stupovima oko područja, aktivirajte svaki stup s vjetrovima Hel i pustite da se rune rotiraju. Kada se pojavi željena runa, uklonite vjetrove Hel iz čvora u drugi čvor. Taj završni korak će zaključati rune na svoje mjesto.

Pečat 1: Desno od prsa gore na najvišoj litici. Treba pokazati simbol "R".

Pečat 2: Desno od prsa, ali na istoj razini kao i prsa. Trebao bi pokazivati ​​bočni "N" simbol.

Pečat 3: Lijevo od prsa, gore na litici. Treba pokazati simbol "P".

Fafnirov skladište: 1 škrinjica Nornir

# 1: Šumsko područje prije skladišta (nadogradnja bijesa)

Nakon što prođete Sidnir, prolazit ćete kroz liticu i izaći u šumsko područje. Dok se probijate iz crawlspacea, možete pronaći gavrana koji se smjestio na grani u potoku (na lijevoj strani, prije nego što se popnete na prvu platformu).

Nastavljajući prema naprijed, susrest ćete Reavers. Porazite ih i potražite na desnoj strani područja za Nornir grudni koš. Pečati za ovaj prsni koš ponovno su zvona.

Zvono 1: Izravno iznad prsa.

Zvono 2: Gore i desno od prsa.

Zvono 3: Iznad vodopada na drugom kraju područja.

Nagrada za otvaranje ovog Nornir Chesta je a Krvavi rog.

Helheim: 1 škrinjica Nornir

# 1: Nakon što dobijete trofej "Okruglog 2" (nadogradnja Rage)

Kada se vratite u Helheim, idite ravno i pogledajte dolje. Ovaj Nornir Chest se nalazi ispod desne strane zaslona. Ovo još ne možete dobiti, ali slijedite putanju priče još nekoliko minuta i moći ćete je uhvatiti.

Na kraju ćete doći na brod. Ali umjesto da se ukrcate i nastavite putovanje, slijedite put. Završit ćeš u Norniru.

Pečat 1: S desne strane prsnog koša nalazi se divovski blok. Pomaknite ga napola, a zatim zakoračite u razmak s lijeve strane. Stražnji dio bloka bit će otvoren, a brtva će biti unutra.

Pečat 2: Pomakni blok do kraja. Ovaj pečat je iza bloka.

Pečat 3: Popnite se na blok nakon što ga potpuno pomaknete. Pogledajte desno od prsa. Pečat je na stupu u vodi.

Tyrov hram: 1 škrinjica Nornir

# 1: Iza zarobljenih zamki u Tyr's Vaultu (Simbol Bountyja)

Dok se krećete kroz priču, doći ćete do Tyr's Vaulta. Sigurnost je ovdje intenzivna i stoji vam na putu. Glavna dvorana ima tri koncentrična prstena koji zahtijevaju od Helovog vjetra da prođe. Svaki put se otvara novo područje izazova.

Kada upotrijebite Hel's Wind na drugom prstenu, otvorit ćete dva vrata. Onaj s vaše desne strane imat će Nornir Chest, što je prilično teško propustiti.

Pečat 1: U sobi s upravljačem. Okrenite se s upravljača kako biste pronašli da se nalazi u zidu iza vas.

Pečat 2: Uđite u sobu s zarobljenim zamkama koje se spuštaju sa stropa. Pogledajte desnu ruku prve zamke.

Pečat 3: Idite na Nornir Chest i okrenite se. Pečat je u maloj rupi na dnu prve šiljaste naprave.

Veithurgard: 1 Nornir Chest

# 1: lijevo od zmaja na litici

Idite na zmajevu tether i skrenite lijevo. Nastavite stazom pored mosta i kroz područje obožavanja slično Stonehengeu. Skrenite desno, gore uz stepenice i opet desno. Popnite se na malu platformu i Veithurgardova prsa će biti ravno na litici.

Pečat 1: Dok se približavate prsima, skrenite desno dok stižete do vrata. Pečat će biti u zidu.

Pečat 2: Nastavite pokraj prsnog koša dok ne dođete do malog mosta. Skrenite desno i pečat je smješten u stijenama.

Pečat 3: Nastavite od zadnjeg pečata i skrenite desno kad se staza razvi. Idite na kraj staze koja gleda na vodu. Posljednji pečat je u stijenama.

Konunsgard: 1 Nornir Chest

# 1: Nakon prikupljanja mitskih stavki

Nornir Chest u Konunsgardu je daleko najintenzivniji prsa u svim Bog rata, To zahtijeva da dovršite sve zadatke bočnih patuljaka koje su vam predstavili Brok i Sindri. Tada (!), I dalje ćete morati proći kroz cijelo područje prije nego što dođete do njega.

Međutim, nakon što ste stekli tri mitska predmeta koje ste zaduženi za preuzimanje, naiđite na balkon na putu natrag. Nornir Chest će biti tamo. Za aktiviranje pečata trebat će vam Vjetrovi Hel i brzi refleksi.

1. Aktivirajte praznu runu s Vjetrovima Hel
  2. Uklonite vjetrove kada je runa još uvijek prazna da biste je aktivirali
  3. Zavrti drugi zvono s Vjetrovima Hel
  4. Udari stacionarno zvono
  5. Bacite sjekiru na druga dva zvona

Izvođenje svih tih koraka trebalo bi otvoriti Nornir Chest za vas. Završite potragu i uzmite Kao trofej ulja i vode za dovršavanje svih brokerskih zadataka Broka i Sindrija.

---

Bog rata je ogromna igra, u to nema sumnje. Postoje tona kolekcionarstvo pronaći duž vašeg putovanja. Od artefakata do svetišta i Odinovih gavrana, provjerite našu drugu Bog rata vodiči dok ste ovdje.