Snajper Elite 4 Vodič i dvotočka; Sve lokacije kamenog orla

Anonim
Snajper Elite 4 Vodič i dvotočka; Sve lokacije kamenog orla - Igre

Sadržaj

Snajper Elite 4 je sve o ubijanju nacista na kreativan i inventivan način. Ali također se radi o pronalaženju (često nejasnim) kolekcionarskim predmetima raspoređenim po karti, nečemu što Snajper serija je poznata. Jedan od tih kolekcionarskih predmeta je Stone Eagle.

Svaka karta u Snajper Elite 4 ima tri kamena orla skrivena u mjestima koja su izvan puta, visoka i niska. Pravi čistač lova, pronalaženje tih deadeye kolekcionarstvo može biti ogroman vrijeme sudoper.

Ali umjesto da sami radite sav posao, obavili smo teški posao tako da ne morate. U nastavku se nalaze sve lokacije za svakog kamenog orla SE4, Nakon što ste sve prikupili, dobit ćete nagradu "A Bird in Hand".

Pročitajte naprijed za sve lokacije deadeye u Snajper Elite 4 kampanje, zadruge i "Ubiti Hitlera" DLC.

Kamene orao San Celini

Stone Eagle # 1

Nakon što ste prošli kroz prvi dio misije i krenuli prema samoj karti, prođite pored prve kule (koju Karl kaže da je dobra točka za razgledavanje) i krenite lijevo uz liticu uz obalu. Pred vama će biti jedan vojnik, kojeg možete brzo obaviti ako je potrebno. Pogledajte na vrh uništene kule ispred sebe. Vidjet ćete svoj prvi Stone Eagle na vrhu.

Stone Eagle # 2

Stone Eagle 2 nalazi se u jugoistočnom kutu karte. Ako prolazite kroz misiju San Celini u smjeru kazaljke na satu od Stone Eagle 1, proći ćete preko mosta na zapadnoj strani karte, kroz grad u sjevernom dijelu karte, i zaustaviti se u logoru na južnoj planini karte. Iz prikazane karte, potražite obližnju kulu na jugoistoku. Vaš drugi Stone Eagle nalazi se na vrhu.

Stone Eagle # 3

Od Stone Eagle 2, nastavite ići u smjeru kazaljke na satu oko karte, prolazite kroz logor u kojem se trenutno nalazite. Idete glavnom cestom i doći ćete na lijevo sa zalihama, dva nacistička vojnika i pokriti reflektore. S tog položaja pogledajte jugozapadno prema dokovima na dnu karte. Vidjet ćete još jedan toranj (vodovod će biti u daljini iza njega). Pogledajte prema vrhu tornja, gdje ćete pronaći svoj treći i posljednji Stone Eagle za Snajper Elite 4Prva misija.

Bitanti selo Kamena orao Lokacije

Stone Eagle # 1

Za svoj prvi Stone Eagle iz Bitanti Village misije, idite lijevo uz obalu od misije start. Dok prolazite kroz ruševine duž obale, brzo ćete se popeti uz stepenice. Kada dođete do vrha, potražite lijevo (u uvalu) kako biste u daljini vidjeli čamac. Povećajte svoju snajpersku pušku da biste pronašli svog prvog kamenog orla koji sjedi na krmi broda.

Stone Eagle # 2

Od Stone Eagle 1 idite odmah desno, kroz luku. Ali budite oprezni: tu je kontingent nacističkih vojnika koji se ovdje skrivaju. Kada izbrišete područje neprijatelja, doći ćete do ruba Bitanija, sela po kojem je misija nazvana. Na slici iznad, potražite kutak u njegovom vrhuncu. Tamo ćete naći svoju drugu metu za ovu misiju.

Stone Eagle # 3

Od Stone Eagle 2, prođite kroz Bitanti dok ne dođete do dijela grada (blizu groblja) gdje su partizanske i nacističke snage angažirane u borbi. Vjerojatno ćete željeti pomoći očistiti nekoliko neprijatelja prije nego što se spustite na ovaj Stone Eagle - ali kada dobijete jasan udarac, vaš treći Stone Eagle sela Bitanti može se naći na vrhu sjeverozapadnog ograde sjevernog dvorca na karti.

Regilino Viadukt Kamene orao Lokacije

Stone Eagle # 1

Od početka misije, spustite se nizom triju ljestvica do donjeg šuma. Nastavite desno uz rub karte i prijeđite preko mosta na potoku prema istoku. Nastavite prema istoku i krenite prema taboru ispred vas. Budite oprezni: na ovom području ima sedam vojnika i jedan časnik. Držite se uz istočni rub karte dok ne dođete do jezera. Gledajte na jezero i naći ćete svog prvog kamenog orla smještenog na stijeni koja se izdiže u visini očiju.

Stone Eagle # 2

Za vaš drugi Stone Eagle, htjet ćete se povući i krenuti prema sjeverozapadnom dijelu karte, istočno od druge kontrolne točke u toj regiji (ona na brdu s trima kamionima koje morate uništiti). Kada stignete na odredište, stojite izravno između drugog i trećeg skloništa u kampu i potražite između dva mrtva stabla. Vaš drugi Stone Eagle bit će smješten na gornjoj stijeni.

Stone Eagle # 3

Za vaš treći Stone Eagle iz Regilino vijadukta, idite na istok nakon Stone Eagle 2, prema velikoj bazi na sjeveroistoku karte (jedva jugoistočno od oznake mjesta na kojoj se nalazi "Charge"). Blizu željezničke pruge gledajte istočno u šumu. Tamo, visoko na stijeni, naći ćete svoj treći i posljednji cilj misije.

Lokacije Lonino brodogradilište Stone Eagle

Stone Eagle # 1

Na početku misije idite desno uz zapadni rub karte. Ovo je područje ispunjeno stražarima, a usput postoji i bunker i minsko polje, zato budite oprezni. Nakon što prođete kroz dobro čuvanu kontrolnu točku, krenite prema raildardu i prvi cilj "Onemogući reflektore". Popnite se na krov zgrade s reflektorom na vrhu i pogledajte u šumu južno od railyarda. Tamo, u razini očiju, naći ćete svog prvog Stone Eaglea smještenog na vrhu stijene.

Stone Eagle # 2

Od Stone Eagle 1, krenite na jug, dalje u railyard. Proći ćete oznaku cilja "Pronađi glavnog luka". U skladištu koje se nalazi u jugozapadnom kutu karte, gledajte u šumu (desno od kuće na vanjskoj strani karte) i naći ćete svog drugog kamenog orla koji se smjestio na stijeni.

Stone Eagle # 3

Od Stone Eagle 2, prema istoku, prema dokovima i cilju "Destroy Guns" koji se nalazi u jugoistočnom dijelu karte. Budite oprezni sa snajperistom i bataljonom nacističkih vojnika na ovom području. Kada stignete do tog područja, zaustavite se na vrhu stepenica na lijevoj strani utvrde (između broda s vaše lijeve strane i položaja puške s desne strane). Gledajte prema svjetioniku u daljini. Samo na vrhu stubišta, ispod stupa svjetiljke, naći ćete trećeg i posljednjeg kamenog orla misije Lorino Dockyarda.

Mjesta kamenog orla u samostanu Abrunza

Stone Eagle # 1

Dok započinjete misiju, siđite s krova i krenite desno i iza ugla, vodeći računa o dvojici stražara na putu. Kako dolazite iza ugla, odmah skrenite lijevo i prođite ispod trijema koji povezuje dvije zgrade i idite desno i uz stepenice. Ovdje ćete biti u središnjem dvorištu, stoga budite oprezni s više nacističkih stražara.

Na vrhu stepenica idite desno (u zgradu), a zatim odmah lijevo. U sobi koju ste upravo ušli bit će ljestava. Popnite se na ljestve i na krov. Zaustavite se i gledajte ravno naprijed. U daljini ćete vidjeti ruševine dvorca (koji je oznaka cilja "Ubijte vojnike"). Ako pogledate samo lijevo od radio tornja, na parapetima dvorca, naći ćete svoj prvi cilj misije.

Stone Eagle # 2

Od Stone Eagle 2, spustite se na glavnu cestu i skrenite desno. Krenite prema vili na brdu, gdje ćete naći glavni cilj, "Ubiti Capo". Ako već niste raščistili ovo područje, morat ćete se boriti s desecima nacističkih stražara i vojnika. Ali kada ih raščistite, sljedeći Stone Eagle je vjerojatno najlakše pronaći u igri.

Idite na vrh glavnih stepenica vile s ceste. Zaustavite se na vrhu i gledajte ravno preko dvorišta. Na vrhu sljedećeg niza stepenica preko dvorišta, pogledajte lijevo od desnog ulaza. Tamo je, u jednom kutku, zadnja meta misije.

Magazzeno Objekt Stone Eagle Lokacije

Stone Eagle # 1

Od Stone Eagle 1, idite lijevo. Možete se spustiti niz obalu i popeti se na žutu cijev na pola puta ili možete šetati uz vrh iza vojarne. Koji god put izabrali, poželjet ćete ići na drugi položaj pištolja (neposredno prije radio tornja u jugozapadnom kutu karte) i okrenuti se izravno oko njega.

Pogledajte prema golemom pomorskom pištolju na brdu, koje puca na more blizu mjesta gdje ste započeli misiju. Iznad njega (i desno od radio-tornja) vidjet ćete drugog kamenog orla smještenog na vrhu bunkera.

Stone Eagle # 3

Od Stone Eagle 2, uputite se prema ogromnom radarskom anteni u sjevernom dijelu karte. Držeći se glavne ceste, koja putuje zapadnom stranom karte, doći ćete do velikog otvorenog prostora puna nacističkih vojnika, ogromnog pomorskog pištolja, radarskog posuđa i tenka ili dva koji bi vas mogli ubiti. ,

Ali ne morate odmah odvesti ove dečke da biste dobili sljedeći cilj. Umjesto toga, zaustavite se na vrhu ceste i potražite bunker ispred vas. Lijevo od snajpera, smještenog na vrhu bunkera, naći ćete svoje treće i posljednje Stone Eagle za ovu misiju.

Mjesta za kamene opeke Giovi Fiorini

Stone Eagle # 1

Od Stone Eagle 1, natrag preko mosta i idite lijevo, po mogućnosti na gornju razinu - morat ćete biti tamo da biste vidjeli svoju sljedeću metu. Idite na sjeveroistočnu točku karte, gdje je jedan od ciljeva "Uništiti logor". Kada dođete do mosta na gornjoj razini, zaustavite se i pogledajte preko grada.

Gledajte desno od glavne gradske kule i kuća u plamenu u daljini. Vidjet ćete zgradu s talijanskom zastavom koja maše na vrhuncu. Odmah ispod te zastave - na krovu - naći ćete svog drugog kamenog orla.

Stone Eagle # 3

Treći Stone Eagle najlakše je pronaći u misiji Giovi Fiorini.Od Stone Eagle 2, idite kroz grad i na "Kill Sniper" cilj. Ali nemoj još ubiti snajpera! To će automatski završiti misiju ako stojite na trgu ispod njegove pozicije. Također, ubijanje snajpera u bilo koje vrijeme prije toga (čak i iz daljine) automatski aktivira kraj misije kada stignete na trg.

Umjesto toga, krenite prema trgu i pogledajte ispod zastave ispod snajpera. Ispod, naći ćete treći i posljednji cilj. Ubij snajpera i dovrši misiju.

Mjesta kamenog orla tvrđave Allagra

Stone Eagle # 1

Od početka misije, popnite se uz zemljane radove ispred sebe do glavne razine karte. Odatle idite odmah desno, prema mostu koji povezuje glavni objekt. Nakon što su se borili kroz vojsku, zaustavili su se na suprotnoj strani mosta i pogledali desno. Tamo, na kamenom izdanku, nalazi se tvoj prvi Kameni Orao Snajper Elite 4Posljednja misija.

Stone Eagle # 2

Za vreću drugog kamenog orla, okrenite se izravno i pogledajte prema zapadu. Vidjet ćete da je ova druga meta za deadeye, opet, na vrhu stijene koja se izdiže na desnom planinskom licu.

Stone Eagle # 3

Za Stone Eagle broj tri, morat ćete se boriti kroz Allagra tvrđavu. Na kraju ćete dosegnuti otvoreno područje unutar tvrđave (to će se nalaziti u sjevernom dijelu karte, gdje ćete moći razoružati više projektila). Kada prvi put prijeđete modnu pistu u područje, zaustavite se. Pogledajte na vrh masivnog bunkera u blizini stražnjeg dijela područja i naći ćete svoj treći i posljednji Stone Eagle SE4.

Mješoviti Co-Op Stone Eagle Lokacije

Stone Eagle # 1

Kao snajper, gledajte ravno naprijed kada misija počne, prema najjužnijem dijelu karte. Vaš prvi deadeye collectible bit će na krovu kuće, samo lijevo od treće priče.

Stone Eagle # 2

Kao snajper, okrenite se odmah iz Stone Eaglea i nastavite stazom. Kada prođete minsko polje, doći ćete do niza stepenica. S vaše lijeve strane je snajper. Izvedite ga. Prijeđite na njegov položaj i okrenite se. Pogledajte gore na ruševinu ispred vas. Smješten na vrhu je drugi deadeye collectible.

Stone Eagle # 3

Od Kamenog orla dva, nastavite puteljkom na istočnom rubu karte. Pomaknite se prema cilju "Područje pretraživanja" na zapadnom rubu karte. Dok se krećete, doći ćete do špiljskog sustava s vaše lijeve strane. Odvedite ga na zapad, ali nastavite desno kada se račva i dođete do otvaranja s pogledom na cilj "Područje pretraživanja".

Pogledajte kuću odmah iza svijetlo zelenog svjetla radio tornja. Tamo, lijevo od dimnjaka, naći ćete svoje treće i posljednje deadeye collectible za ovu co-op misiju.

Railyard Co-Op Stone Eagle Lokacije

Stone Eagle # 1

Od početka misije, okrenite se i krenite prema istoku. Dok dolazite na otvoreno područje, napravite prvu lijevu, omotavši se oko ograde od bodljikave žice koja gleda na jezero. Koristeći privezani brod kao orijentir, pogledajte lijevo - odmah iza pristaništa. Na stijeni koja se nalazi na rubu vode, vidjet ćete svoj prvi Stone Eagle u Railyard misiji.

Stone Eagle # 2

Od Stone Eaglea, okrenite se i krenite natrag prema startu misije. Na sanducima napravite lijevu u stijenu prekrivenu stijenama koja ide prema dolje. Na dnu, malo skrenite desno i okrenite se. Pogledajte ruševine dvorca iza vas. U prozoru ćete vidjeti svog drugog Stone Eagle-a iz Railyard misije.

Stone Eagle # 3

Od Stone Eagle broj dva, idite ravno naprijed, uz zemljane radove ispred vas. Na vrhu skrenite desno, a zatim nastavite lijevo, izbjegavajući minsko polje. Na kraju ćete naići na tabor s desne strane mosta. Nakon što eliminirate neprijatelje ovdje, prođite kroz logor i skrenite lijevo na blokadu ceste. Idite dolje dva zemljana radilišta.

Sada ćete gledati pravo na railyar. Pogledajte najudaljenije dizalice (lijevo od radio kule u daljini). Posljednji deadeye collectible nalazi se na vrhu dizalice.

Ubiti Hitler DLC kamene orao Lokacije

Stone Eagle # 1

Na startu misije, odmah napravite 180 i pogledajte preko uvale iza vas. S druge strane vode, potražite plavi brod uz rub vode. Unutar broda naći ćete svoj prvi Stone Eagle u Kill Hilter DLC misiji.

* Veliki poziv zajednici za pomoć u pronalaženju ovog. *

Stone Eagle # 2

Od Stone Eagle jedan, glavu uz liticu i prijeći drveni most. S druge strane mosta vidjet ćete stari top na lijevoj strani. Stani pored toga i pogledaj prema bazi. Gore na litici, iza snajpera, naći ćete svoj drugi deadeye collectible of Sniper Elite 4's prva misija DLC-a.

Stone Eagle # 3

Ne pomičite se s položaja u kojem ste pronašli svoj prvi deadeye collectible u ovoj misiji. Umjesto toga, samo se okrenite desno, gledajući planine s desne strane zvonika crkve. Tamo u stražnjem dijelu, skriveno pametno u stijenama, naći ćete svoj treći i posljednji Stone Eagle misije.

---

Čestitamo! Gotov si. Ne samo da ste zaustavili Hitlerov ratni stroj, već ste to učinili sa stilom. Pazite na naše druge Snajper Elite 4 vodiči.