Promatrač i debelog crijeva; Vodič za vatru i mač Spiders Mini-Game

Anonim
Promatrač i debelog crijeva; Vodič za vatru i mač Spiders Mini-Game - Igre

Sadržaj

Nudi malo predaha od nemilosrdne turobnosti i sumorne okoline u ulasku distopijskog užasa Posmatrač, vaš kibernetički prošireni detektiv može odvojiti malo vremena od istrage o užasnim ubojstvima kako bi igrao mini igru S vatrom i mačem: Pauci.

Svaka razina postupno postaje sve teža dok vi majstor ostajete jedan korak ispred beskrajnog toka gladnih pauka. Čekanje na kraju svake razine je princeza i njezine zlatne ovisnosti!

Tražite više vodiča umjesto da prođete kroz neke od najtežih dijelova Posmatrač? Pogledajte našu drugu Posmatrač vodiči ovdje:

• Kompletan vodič za kodove / lozinke tipkovnice
  • Rješavanje sobe 104 Beskrajna zagonetka u petlji

Osnovni, temeljni S vatrom i mačem: Pauci Strategija

Postoji nekoliko osnove koje trebate imati na umu da sami riješite zagonetke ako ne želite korak-po-korak. Prije svega, pauci se kreću samo kad se krećete, a to je omjer 1 na 1. Drugim riječima: igra nije u stvarnom vremenu, a možete zaustaviti i shvatiti vaš sljedeći potez prije nego što ga napravite.

Drugo, i to je gotovo jednako važno kada se pauci sudaraju, skupljaju se zajedno na istom trgu umjesto stvaranja lanca. To je ekvivalent pauka kralja štakora, a svi su se zajedno zamotali (eww, bruto).

Međutim, to je presudno, jer ima previše pauka koji ubijaju vatrenim mačevima - od tada upotreba mača uklanja je iz inventara - stoga bi se vaša strategija trebala okretati oko prisiljavanja pauka na istu pločicu kako bi se kombinirali.

Konačno, zapamtite da možete doći do princeze bez grabbing sve kovanice, ali da zapravo neće završiti razini. Nema sumnje da je kopač zlata, jer ako se pojavite praznih ruku, nema ljubavi princeze koju možete pronaći.

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 1

Za ovu prvu razinu, sve što trebate učiniti je da prvo zgrabite vatreni mač, a zatim zgrabite oba novčića i priđete pauku. Dokle god ne idete niz hodnik i ne privučete paukovu pozornost prije nego što zgrabite mač, ne možete stvarno izgubiti.

Razina 1

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 2

Jednom kada shvatite da se pauci mogu namamiti da zauzmu isti prostor, ova razina postaje nevjerojatno jednostavna. Uhvatite vatreni mač, a zatim idite pored prvog pauka - ali nemoj ga još ubiti! Zanemarite zlatni komad i pomaknite se prema središnjem tunelu.

Pomaknite 1 mjesto iznad srednjeg dijela kako biste prisilili tri pauka da se približe pomaknite se za 1 mjesto i ubijte sva tri pauka odjednom, Odatle, zgrabite drugi mač u gornjem desnom kutu, uhvatite konačni zlatni novčić, ubijte preostalog pauka i zagladite princezu.

Razina 2

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 3

Uhvatite prvi novčić koji neće upozoriti pauka. Vodite prvog pauka lijevo, gore, desno, a zatim natrag dolje kako biste mogli uhvatiti mač dok je on 1 prostor iza vas. Ubij pauka i zgrabite kovanice s desne i lijeve strane koje ste propustili dok vas je jurio.

Vodi prvog pauka na potjeru

Pomaknite se prema središnjem tunelu dok sljedeći pauk ne potjera i ponovite postupak odlaska lijevo kako biste ga prisilili da ga slijedi. Vratite se natrag da zgrabite mač, ali ne ubijte pauka. Umjesto toga, pomaknite se udesno, a zatim do sile pauka koji čuva zlatni novčić da bi ga potjerao.

Pomaknite jednu udesno prema zlatnom novčiću prisiliti dva pauka da zauzmu isti prostor, onda ih ubijte oboje. Pobrinite se da ne idete previše desno da izvučete trećeg i posljednjeg pauka još, međutim. Uzmi vrh novčića.

Privlačenje paukova u poziciju da završi razinu 3

S prethodna dva mrtva pauka, izvadi gornji pauk i povede ga na veselu potjeru koja je ostavljena oko trga opet. Sve dok ne zaobilazite, on će ostati 1 kvadrat iza vas dok ne dođete do princeze.

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 4

Ovaj je lukav i zahtijeva vrlo specifičan put - hvala vam čitatelji za savjet! Prvo privucite pozornost pauka koji čuva tunel prema gore (onaj s dodatnim mačem), a zatim privucite pozornost na najnižeg pauka koji čuva donji kovani novac.

Krenite desno i idite gore oko crnog trga, zatim dolje i desno prema princezi. Ona će te odbiti, ali to je u redu jer još nismo završili. Trebali biste imati loptu pauka koji se sada može ubiti pomicanjem jednog kvadrata lijevo, i dva pauka na ploči - jedan iznad i jedan ispod novčića.

Vratite se i zgrabite mač i sve dostupne kovanice (ali svakako idite uz crni kvadrat tako da vas vrh pauk ne ubije). Ubijte vrh pauka sa mačem, a zatim se spustite dolje, koji izvlači donji pauk. Sada možete ići oko bilo kojeg crnog kvadrata i natjerati ga da vas proganja 1 kvadrat iza. Kružite natrag i zgrabite novčić i krenite prema princezi.

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 5

Ova razina je zapravo jednostavnija nego što izgleda. Tajna je da ne morate čak ni zgrabiti vatreni mač i možete ignorirati sve pauke na donjoj polovici karte. Sve što trebate učiniti je izbjeći jedan kvadrat.

Prvo idite lijevo i gore privući pozornost pauka ispred princeze, Ako to ne učinite, ne možete pobijediti na razini, jer mi ne hvatamo mač.

S tim paukom na glavi, spustite se glavnim tunelom i idite desno, dolje i desno kako biste trebali imati pet pauka koji vas proganjaju na loptu kako je prikazano ispod. Nemojte nastaviti pravo kad vidite sljedećeg pauka. Umjesto toga, spustite se kako biste privukli pozornost pauka na lijevo.

Puno paukova koji daju potjeru

Ponovno krenite udesno kako bi vas potjerali donji pauk, a zatim idite gore krajnjim desnim tunelom da zgrabite zlatni novčić. Kada dođete do raskrižja gdje je pauk iznad i lijevo, ne idite lijevo - on će vas svaki put doseći u jednom potezu.

Izbjegavajte vrh pauka po svaku cijenu!

umjesto toga, idite dolje, a zatim idite lijevo. Nastavite se kretati lijevo i konačno gore. Možete uhvatiti posljednja dva novčića i doći do princeze jedan potez ispred pauk lopte.

Razina 5

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 6

Ovo je još jedan koji izgleda izvan kontrole, ali nije li to teško nakon što ste spustili mehaniku. Ipak, uvodi novog mehaničara - kraljicu pauka, koji će te juriti kad bude vidljiv (ne samo jedan kvadrat daleko). Međutim, ona će također prekinuti potjeru kada se pokaže linija vida.

Uhvatite novčić ispod sebe, a zatim novčić s lijeve strane. To će pokrenuti kraljicu pauka kako vas proganja (ubit će dva pauka na putu do vas). Nakon što uhvatite novčić, pomaknite se 1 udesno, zatim dolje i lijevo kako biste prekinuli liniju vidljivosti s kraljicom.

Prekidanje vidljivosti

Idi zgrabi sve kovanice i mač na lijevoj strani, Ovo će natjerati kraljicu da vas ponovno proganja. Nemojte paničariti, samo se pomaknite natrag dolje nakon što uhvatite vrh najviše kovanice, što će razbiti liniju vida.

glava opet desno i pomakni se dolje prema dolje lijevo odjeljak. Ovdje ćemo napraviti sve paukove potjere na koje bi trebali biti naviknuti. Kada pritisnete križanje, idite desno i dolje bez da privučete pažnju lijevog pauka, Zgrabite novčić i pomaknite se lijevo, a zatim gore, što bi trebalo rezultirati time da vas dva pauka proganjaju.

Nemojte ubiti nijednog od njih, nego se vratite na glavno raskrižje s njima. Sada, idite na donji desni dio s ostalim paucima.

Pomicanje na donju desnu stranu

Prvi, uzmi tunel na desnoj strani da biste dobili još tri pauka u lopti za lov, a zatim idite lijevo i podignite tunel koji sadrži zlatni novčić - a to će dobiti pauka na vašoj lijevoj strani da vas slijedi, ali će ostaviti dva na dnu gdje su.

Spider potjera!

Idite gore do središnjeg tunela, a zatim natrag prema dolje na desnu stranu (dok pauk visi pored svoje usamljene osobe u dužem segmentu tunela). Idite na donji lijevi trg s novčićem i natjeraj pauka da te proganja oko trga. Sada biste trebali imati vatreni mač i preostala samo dva novčića.

Ne brinite o ubijanju pauka koji vas proganjaju. Umjesto toga, samo idite ravno prema princezi. Kraljica će juriti, ali vas ne može uhvatiti ako ne skrenete. Ubij pauka pored princeze i zgrabite posljednja dva novčića za pobjedu.

Dovršenje razine 6

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 7

Zgrabite mač i krenite prema dolje, a zatim se pomaknite natrag prema gore kako biste obojicu pauka prisilili na loptu i ubili dva u isto vrijeme. Nažalost, odmah morate spaliti taj prvi mač.

Sada se spusti dolje i zgrabite drugi mač, zajedno s jednim od dva novčića koji iskače pauk. Nemojte zgrabiti drugi, već vodite pauka na potjeru natrag do gornjeg segmenta labirinta.

Pomaknite se prema srednjem segmentu tunela kako biste namamili pauka, a zatim skrenite lijevo i dvostruko natrag tako da slijedi lopta pauka. Sada zaokružite opet, ovaj put idite desnim tunelom kako biste namamili ostale paukove van. Sada spustite glavu i namamite tri najbliže pauke na loptu.

Zatim zaokružite oko dna da bi se ti pauci našli na potjeri i pomaknite se središnjim tunelom s desne strane sve do vrha. Morat ćete upotrijebiti svoj mač da ubijete jednog pauka na putu, ali to je u redu jer možete odmah zgrabiti još dva mača i krenuti niz trg da ubijete ogromnu loptu svih pauka.

U ovom trenutku bi trebala biti samo tri pauka pored princeze, pa idite obrisati sve kovanice. Sada koristite kvadratni segment pored pauka i idite u krug kako biste namamili prvog pauka na svom prvom prolazu, a drugog pauka na drugom prolazu. Ne zamarajte trećeg pauka - samo naprijed i ubijte ga mačem. Stići ćeš do princeze jednom prije trga ispred dva paukova koji jure.

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 8

Krenite lijevo i idite gore desnim tunelom u petlji da zgrabite kovanice i mač. Prekinut ćete liniju vida s kraljicom pa ne brinite za nju. Sada se okrenite na desnu stranu i napravite istu stvar, osim pomicanja po jednom kvadratu kako je potrebno da zgrabite svaki novčić dok stvarate svoju petlju.

Hvatanje kovanica na desnoj strani

Sada idite u donji dio labirinta i idite desno, krećući se sve do krajnjeg desnog novčića. Kraljica će davati potjeru, ali bi trebala biti udaljena 1 kvadratni od vremena kada se vratite dolje, dopuštajući vam da ubijete drugu kraljicu dok razbijate liniju vida s prvom. Pomičite se niz donji red i zgrabite sve kovanice tamo.

Pomaknite se desnim tunelom da biste privukli pozornost prvog pauka. Neka vas lovi u krugu oko crnog kvadrata, koji će također povući drugog pauka i ponovno natjerati kraljicu da trči za vama.

Kada dođete do dna vaše kružne staze, ostanite tamo i pomaknite se desno niz donji tunel kako bi vas kraljica ignorirala. Krenite skroz do najdaljeg desnog otvora, a zatim se pomaknite do vrha triju nižih tunela. Idite skroz natrag na lijevo, zgrabite novčić i ponovno zaobiđući kraljicu.

Kako se krećete prema posljednjem novčiću i pauku na krajnjem lijevom tunelu, kraljica će vas ubiti pauka koji vas proganja, dopuštajući vam da se spustite i ubijete kraljicu mačem. I dalje ćete imati posljednji potez pauka, tako da ga morate voditi na kružnoj potjeri oko trga natrag do princeze.

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 9

Ovaj se na prvi pogled čini apsolutno nemogućim, sve dok ne shvatite da ga morate igrati kao čisti glasovirski komad, koji se kreće s lijeva na desno i ponovno levo.

Pomaknite se desno do drugog otvora, idite gore dva, desna dva i dolje dva kvadrata. To će dovesti jednu kraljicu da juri dolje, tako da su sve kraljice postrojile jedan-dva, jedan-dva uzorka.

S tim prvim četirima kraljicama poredanih za svoje kovanice, pomaknite se desno, gore dva, a zatim desno kako biste privukli pozornost kraljice. Zatim ćete se pomaknuti lijevo, a zatim desno, a zatim desno i lijevo po jedan kvadrat kako biste povukli dvije druge kraljice dolje u uzorak koji vidite ispod.

Sada idite gore desno tunel (onaj s princezom) i glavu lijevo blizu vrha kada možete proći kroz bočni tunel sa zlatnikom. Sada glavu dolje, lijevo, gore, lijevo, dolje, lijevo, i nastaviti kretati lijevo da zgrabite sve kovanice i mač.

Kada ste na lijevoj strani tunela s kraljicom koja vas proganja, idite natrag gore i desno do najvišeg tunela, a zatim idite lijevo i skroz dole dok ne dođete do tunela koji ide ravno sa svim kovanicama.

Zgrabite prva tri novčića, a zatim se pomaknite gore i ubijte četvrtu kraljicu i zgrabite drugi vatreni mač. Vratite se dolje i desno da zgrabite posljednji novčić, a zatim pomaknite lijevo i ubijte kraljicu s novim mačem.

Sada idite skroz dolje i udesno, tako da ste u pravom tunelu koji vodi do princeze. Idi gore dok normalni pauk ne potjera. Krenite na bilo koji srednji hodnik bez kraljice na putu, a zatim se vratite natrag do najviše lijevog tunela, pa sve do dolje i desno. Sada možete napraviti čistu stazu do princeze s pauk 1 kvadrat iza vas.

S vatrom i mačem: Pauci Rješenje razine 10

Pratite cjelovito rješenje do razine 10! Dovršite ovu konačnu zagonetku i time vas Plemeniti mač postignuće.

---

Jeste li pronašli neka druga rješenja za ove zagonetke s manje poteza? Javite nam u odjeljku za komentare!